Andrea blogja

Igyekszem nem csak hétköznapi témákkal traktálni az embereket, szeretek a sorok között olvasni és a tények mögé nézni...

Friss topikok

  • melindácska: Ugyan már nem szégyen a "más"-ság... LOL persze h.szeretek a dolgok mögé látni, hisz mindig olyan ... (2007.09.28. 19:17) Az élet egyensúly(talanság)a...
  • Linda: Szerintem nem kell elnézést kérned, mindenkinek megvan/meglehet a saját véleménye. Én részemről a... (2007.09.28. 13:25) Bocsánatkérés
  • Melinda: IRGYÁÁÁ MÁR BLOGOT ASSZONY! :-) (2007.09.21. 19:54) Lélekben máshol...
  • imoth: szia! csak egy picit kiszeretnélek javítani a pogoról írt cuccosról.. kicsit meglepődtem mikor sz... (2007.09.16. 22:49) Szórakozzunk...
  • psychoangel: szió kill bill-es kispajtásom! olvastalak :) (2007.09.16. 11:02) Kezdetek

Érettség - 1. rész

2007.10.19. 08:37 | Andrea860223 | Szólj hozzá!

Ezúton kérek elnézést azoktól, akik várják hétről-hétre az újabb és újabb okosságaimat, csak ugye mondhatni: beindult a félév, mellette beindult a munka is és mire idekerülök a gép elé, hogy vmi értelmes gondolattal hökkenthetném meg az olvasóimat, addigra az agyam a zoknival egyenlő.

A mai nap során vásárolni voltam csodálatos városunkban és hát betértem egy nagyobb boltba, ahol több eladó van foglalkoztatva, közülük is kettő beszélgetését hallottam meg. Mivel ott nézegelődtem, ahol ők beszélgettek ill. dolgoztak és hát egyszerűen meghallottam azt amit mondtak. Épp az előttünk álló hosszú hétvégéről beszélgettek, hogy hogyan fognak dolgozni (meg talán az egyikőjük iskolába is megy-gondolom vmi levelezős képzésre), a család mit fog csinálni. Mivel több helyen (iskolák, óvodák) a holnapi "dolgozó" szombatot meghagyták szabadnapnak így az egyik eladónak problémát okozott a gyermeke elhelyezése. Épp mérgelődött, hogy most hogyan fogja intézni az egész hétvégét, mindenhol felfordulás van és ezt mondta: "Azt a KURVA gyereket is hova teszem." Nah ez nálam kiverte a biztosítékot. (Azért nem álltam le szópárbajozni az eladóval.)

Nem, nem azért, hogy mert én gyermekimádó vagyok. Azért szoktam dühös lenni, ha emberek bevállalnak gyermeket-gyermekeket és tudják magukról, hogy képtelenek felnevelni és tudják azt is, hogy nekik csak nyűg a gyerek. Az ilyennek minek a gyermek? Miért nem tart akkor inkább halakat vagy más kevésbé igényes állatot? Azért tartom magam viszonylag "kiműveltnek" a témában, ugyanis anyukám óvónő és nap, mint nap olyan történetekkel jön haza, hogy a fejem kettéáll. Ezekből adódólag szoktam azt mondani mindenkinek, hogy mindennek eljön az ideje és mindenhez meg kell érni. Például ottvan anyukám unokatestvére, 35 éves lesz és még se férje, se gyermeke. Egy-egy családi ünnepségen az idősebb rokonok azzal noszogatják, hogy mi az, hogy még nem ment férjhez és nincs még gyereke. Ő ilyenkor mindig azzal jön, hogy nem érzi magát érettnek az egész gyerekneveléshez. Én ilyenkor mindig bőszen bólogatok válaszaira. Inkább ne szüljön, mintsemhogy egy lelkibeteg, szeretethiányos gyermekkel több legyen a világon. Én ezt vallom. Aztán meg lehet támadni...várom a kommenteket!

U.i.: A mindennapokban többször előfordul az érettség témaköre, valószínűnek tartom, hogy többször fogok róla írni, azért döntöttem a részekreosztás mellett.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://andrea860223.blog.hu/api/trackback/id/tr34200930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása