Andrea blogja

Igyekszem nem csak hétköznapi témákkal traktálni az embereket, szeretek a sorok között olvasni és a tények mögé nézni...

Friss topikok

  • melindácska: Ugyan már nem szégyen a "más"-ság... LOL persze h.szeretek a dolgok mögé látni, hisz mindig olyan ... (2007.09.28. 19:17) Az élet egyensúly(talanság)a...
  • Linda: Szerintem nem kell elnézést kérned, mindenkinek megvan/meglehet a saját véleménye. Én részemről a... (2007.09.28. 13:25) Bocsánatkérés
  • Melinda: IRGYÁÁÁ MÁR BLOGOT ASSZONY! :-) (2007.09.21. 19:54) Lélekben máshol...
  • imoth: szia! csak egy picit kiszeretnélek javítani a pogoról írt cuccosról.. kicsit meglepődtem mikor sz... (2007.09.16. 22:49) Szórakozzunk...
  • psychoangel: szió kill bill-es kispajtásom! olvastalak :) (2007.09.16. 11:02) Kezdetek

Beköszönök...

2008.01.28. 22:59 | Andrea860223 | Szólj hozzá!

Üdv mindenkinek!

Sikerült egy újabb ígéretemet nem betartani, nem írtam rendszeresen blogot. Nagyon sok bejegyzés megfogalmazódott bennem, de az hogy "weblapra vessem" őket, az már nem jött össze. Lett volna miről írni, az Érettség című írásomnak folytatásai lehettek volna, a lelkiállapotomról is lehetett volan regélni, de bokros teendőim megakadályoztak abban, hogy tudassalak benneteket az életem fergeteges mivoltáról.

Akit érdekel, annak örömmel újságolom, hogy minden vizsgám, szigorlatom megvan, így most teljes erővel tudok koncentrálni a nyelvvizsgá(k)ra...hurrá.:s

A mostani írásomnak is apropója van. Szomorú apropója. Úgy döntöttem, hogy 2 külön bejegyzést fogok elkészíteni. Az egyiket - amit most olvastok - egy bevezetőnek szánom. A második...nah az ami szerintem mindenkit kicsit meg fog ijeszteni, meg fog hökkenteni.

Ha érdekel Titeket, olvassatok tovább...

A bejegyzés trackback címe:

https://andrea860223.blog.hu/api/trackback/id/tr24315549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: vizsga beköszönés apropó bocsánatkérés
süti beállítások módosítása