Andrea blogja

Igyekszem nem csak hétköznapi témákkal traktálni az embereket, szeretek a sorok között olvasni és a tények mögé nézni...

Friss topikok

  • melindácska: Ugyan már nem szégyen a "más"-ság... LOL persze h.szeretek a dolgok mögé látni, hisz mindig olyan ... (2007.09.28. 19:17) Az élet egyensúly(talanság)a...
  • Linda: Szerintem nem kell elnézést kérned, mindenkinek megvan/meglehet a saját véleménye. Én részemről a... (2007.09.28. 13:25) Bocsánatkérés
  • Melinda: IRGYÁÁÁ MÁR BLOGOT ASSZONY! :-) (2007.09.21. 19:54) Lélekben máshol...
  • imoth: szia! csak egy picit kiszeretnélek javítani a pogoról írt cuccosról.. kicsit meglepődtem mikor sz... (2007.09.16. 22:49) Szórakozzunk...
  • psychoangel: szió kill bill-es kispajtásom! olvastalak :) (2007.09.16. 11:02) Kezdetek

Szórakozzunk...

2007.09.16. 09:20 | Andrea860223 | 1 komment

...na de kivel(énvelem ne)? És leginkább hol? Mert legyenszíves elárulni nekem vki, hogy Kaposváron, szombat éjjelre milyen szórakozóhelyre érdemes elmenni, ahol:

Ad. 1. nem nyomnak agyon, mert az engedélyhez képest többször annyi embert beengednek, és tulajdonképpen a tánc abból áll, hogy állunk mint a heringek (Retro)

Ad. 2. az állítólagos 18 éven felülieknek kihirdetett bulin nem 16 évesek szerelmi jeleneteit kell nézni, (Fene)

Ad. 3. 90-es évek buliján tényleg 90-es évekbeli zenéket lehessen hallani, ne az ezredforduló utáni gagyikat ill. agyonjátszott számokat, (ez is a Fene)

Ad. 4. nem a szélsőséges stílust nyomják, azaz nem rock ill. punk zenét (Pogo),

Ad. 5. ill. ami egyáltalán nyitva van és üzemel.

Hát igen, ez tapasztaltam az éjszaka. Soha ilyen korán nem értem haza buliból: 2 órakor már a kis ágyikómban aludtam.

Egy hirtelen ötlettől vezérelve úgy döntöttünk a barátommal, hogy úgyis ezer éve voltunk együtt bulizni, táncolni, hát menjünk. Első útunk a Fene nevezetű moslék helyre vezetett, mert az iwiwen folyamat úgy hirdették magukat, hogy megújult és hogy a szombat esti partykra csak 18 éven felülieket engednek be, vmint 90-es évek zenéje lesz hallható...én meg ugye gondolva a barátomra, neki kedvezve (nekem mindegy milyen zene, én mindent szeretek - kiv. mulatós stíl)- elvégre ő a 90-es években volt annyi idős, mint én - döntöttünk úgy, hogy nosza nézzük meg,...bár ne tettük volna. Bementünk, azzal a lendülettel jöttünk is ki. Se 90-es évek zenéje, se 18 éven felüliek, jah és semmi megújulás (ezért fel lehetne őket nyomni megtévesztésért a GVH-nál, de mind1). Nah, ezek után menjünk a törzshellyé vált Retro nevezetű helyre, bár előre féltünk attól, hogy a korábban látott hosszú sor még hosszabb lesz...hát beigazolódott félelmünk: kb. fél óra álldigálás után talán már az ajtónál lehettünk volna és ha be is jutunk, azért legyünk odabenn, hogy úgy legyünk benn, mint a heringek... Látván a hosszú sort, úgy döntöttünk, hogy menjünk haza aludni, jobban járunk...

Kérdezem én: ez egy egyetemi város? A lehetőségek városa? Kérem, mondja meg nekem vki, hogy egy 21 éves hova menjen a fent említett 2-3 helyen kívül szórakozni??? Ja, persze, ezeken kívül van még 2-3 hely, amik csak alkalomadtán nyílnak ki és ha nyitva is vannak, akkor is csak lézengenek benne az emberek.

Tisztelt polgármesterünk meg már vagy 10 éve ígérgeti az ifjúsági központot, ahol Kaposvár ifjúsága megtalálhatja a neki tetsző szórakozási lehetőséget.

Ezek után fogalmam sincs, hogy hol lehetne egy jót táncolni ezen a vidéken...várom a javaslatokat, nyugodtan javasolhattok helyszíneket 60-70 km-es körzetben is akár... 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://andrea860223.blog.hu/api/trackback/id/tr60166633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

imoth · http://www.imoth.freeweblog.hu 2007.09.16. 22:49:30

szia!

csak egy picit kiszeretnélek javítani a pogoról írt cuccosról.. kicsit meglepődtem mikor szélsőségest olvastam, mer mindent lehet mondani róla csak azt nem, hogy szélsőséges..
viszonylag sokat járok oda és mind2 tulaj jó haverom. stílusirányzatba rock-punk-ska-alternatív amiket nyomatnak -mondjuk engem főleg az utóbbi mozgat- no meg a szerdai tk bulik.. amúgy nagyon adom a legtöbb szórakozóhely gagyiságát meg igénytelenségét és a hiányát.. megin csak pécsel tok érvelni, pedig annyira nem vok oda érte de 3X ennyi szórakozóhely van és még csak most épül az új szórakoztatóközpont.. itt is majd lesz nyugi.. amire bottal járok vécére :D
amúgy jó a blogod.

riszpekt.
tomi.
Címkék: szórakozás buli tánc kaposvár
süti beállítások módosítása