Andrea blogja

Igyekszem nem csak hétköznapi témákkal traktálni az embereket, szeretek a sorok között olvasni és a tények mögé nézni...

Friss topikok

  • melindácska: Ugyan már nem szégyen a "más"-ság... LOL persze h.szeretek a dolgok mögé látni, hisz mindig olyan ... (2007.09.28. 19:17) Az élet egyensúly(talanság)a...
  • Linda: Szerintem nem kell elnézést kérned, mindenkinek megvan/meglehet a saját véleménye. Én részemről a... (2007.09.28. 13:25) Bocsánatkérés
  • Melinda: IRGYÁÁÁ MÁR BLOGOT ASSZONY! :-) (2007.09.21. 19:54) Lélekben máshol...
  • imoth: szia! csak egy picit kiszeretnélek javítani a pogoról írt cuccosról.. kicsit meglepődtem mikor sz... (2007.09.16. 22:49) Szórakozzunk...
  • psychoangel: szió kill bill-es kispajtásom! olvastalak :) (2007.09.16. 11:02) Kezdetek

Bocsánatkérés

2007.09.17. 16:55 | Andrea860223 | 1 komment

Ezúton kérek elnézést azoktól, akiket a "Szórakozzunk" c. bejegyzésemben a "szélsőséges" elnevezéssel megbántottam. Nem állt szándékomban. Talán azért akasztottam eme stílusirányzat kedvelőire ezt a tulajdonságot, mivel itt Kaposváron nem vmi hatalmas a választék és az amúgy is gyenge színvonal mellett a Pogoban szórakozó emberek stílusa már-már szélsőségesnek tűnik.

Mégegyszer: elnézést!

A bejegyzés trackback címe:

https://andrea860223.blog.hu/api/trackback/id/tr79167915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Linda 2007.09.28. 13:25:02

Szerintem nem kell elnézést kérned, mindenkinek megvan/meglehet a saját véleménye. Én részemről az egyetlen hely ahova beteszem a lábam, az a pogo (meg szivárvány koncert), de én pl. nem vettem magamra a "szélsőséges" jelzőt, mert nemvagyok az :)) Aki meg magára veszi, az az ó baja :D
Címkék: szórakozás buli tánc kaposvár elnézést
süti beállítások módosítása